Emma Blom
Ta er digitala närvaro till nästa nivå
Emma Blom är VD på Social Industries och är en av landets mest kunniga personer inom sociala medier. Hon arbetar med att utveckla några av landets största varumärkens digitala närvaro – i både köpta och förtjänade kanaler.
Emma Blom har arbetat med marknadsföring och PR i över tio år och är vd och grundare av Social Industries. Tack vare sitt ständiga öra mot marken och sitt gedigna intresse för branschen, har hon blivit en av Sveriges mest eftertraktade och uppskattade experter inom marknadsföring i sociala medier.
Emma är en engagerande och flitigt anlitad talare som inte räds att säga obekväma sanningar. Sanningar som kommer leda till bättre resultat för ditt företag. Hennes raka föreläsningsstil, med klara argument, konkreta exempel och humoristiska inslag, har gjort henne till en publikfavorit som föreläsare inom sociala medier.
Pressbilder
Social Media
Utbildare med ämnesexpertis
Framtid
Artiklar
Nästa steg för Sverige: Utforska framtidens teknik och innovation som kommer att omforma vårt sätt att leva
Teknisk utveckling har alltid varit i centrum för Sveriges framgång. Från dynamitens uppfinning till framstegen inom telekommunikation, har vårt land länge varit en kraft att räkna med på den teknologiska scenen. Men vilka är de nästa stora framstegen? Vi
| 1 Juni
Främja företagstillväxt i den digitala eran: utforska innovativa marknadsföringstekniker som driver framgång i framtidens affärsvärld
Är ditt företag redo att omfamna den digitala transformationens fulla potential och skapa tillväxt genom att utnyttja innovativa marknadsföringstekniker? I denna artikel utforskas betydelsen av data och personalisering, användningen av nyskapande marknads
| 1 Juni
Att förvandla kundrelationer till framgång: Framtagande av långsiktiga strategier för att bygga enastående kundupplevelser
Affärsvärlden är i konstant rörelse och med den förändras kundens förväntningar. Detta betyder att företag ständigt måste anpassa och förbättra sina relationer med sina kunder. Långvariga, starka kundrelationer är hjärtat av varje framgångsrikt företag. M
| 1 Juni