Hem > Personligheter > Claes-Johan Larsson

Claes-Johan Larsson

Föreläsare och konferencier - Talar om kundservice och kundvård

Claes-Johan Larsson talar om kundservice och kundvård och hans fokus ligger alltid på mötet mellan människor.

Claes-Johan Larsson arbetar sedan länge som föreläsare, moderator, konferencier och konventledare. Under de senaste 14 åren har han också arbetat som journalist, producent och programledare på Sveriges Radio. Utbildningsmässigt har han studerat beteendevetenskap och gått på Calle Flygares teaterskola, och yrkesmässigt har han, förutom arbetet på radion, arbetat med service och mänskliga relationer på Sheraton, SAS, MyTravelkoncernen. Idag engageras han även av företag utanför landets gränser.

Claes-Johan Larsson föreläser på ett lustfyllt och insiktsgivande sätt om kundservice och kundvård, om kommunikation och om betydelsen av rätt attityd. Han talar om vikten av att våga vara personlig och unik, och om hur man bygger och vårdar relationer både i arbetet och privat. Hans fokus ligger alltid på mötet mellan människor ur ett emotionellt perspektiv, kopplat till personlig service och kundvård som är lika viktigt oavsett bransch. Han belyser vikten av att ta ansvar för sina möten. Claes-Johan uttrycker det så att " man är alltid i direktsändning" . Det duger inte att säga: "Jag gav bra service i går, kom tillbaka då istället." Det är här och nu som gäller, och det är av det man måste lära sig.

Boka eller få mer information - svar samma arbetsdag!

Vi hjälper dig hitta den bästa föredragshållaren för ert evenemang.

Ämnesområde?
Arrangemang/Event?
Talare?
Namn
Företag
Befattning
Adress
Postnummer
Ort
Telefon
E-post
Pris/Budget
Meddelande/Övrigt

Kontakta oss

Stockholm: 08-545 535 00
Göteborg: 031-719 65 00
Malmö: 040-600 70 70
E-post info@talarforum.se Lediga tjänster

Föreläsare Moderatorer Artister Internationella föreläsare

Google translate

Talarforum i Skandinavien AB, Norr Mälarstrand 6, 112 20 Stockholm. Tel: 08-545 535 00. E-post info@talarforum.se

Cookies Webbkarta