Johan Falkman Pozar
Retoriker och föreläsare
Johan Falkman Pozar är journalist i grunden men har sedan 2003 jobbat som föreläsare, kursledare och retorikkonsult i familjeföretaget som han driver tillsammans med sin syster Elinor Falkman.
Johan tror inte på talang. Det spelar ingen roll om du heter Stina Nilsson eller Zlatan, Barack Obama eller Carl Bildt, om du jobbar som föreläsare eller konsult, ekonom eller ingenjör, läkare eller säljare. Det som skiljer de som är bäst från resten av oss är träning, träning, träning.
Det är den träningen som Johan fokuserar på i sina föreläsningar. Vad finns det för tekniker att använda sig av? Vilka verktyg ska man lära sig att hantera? Vilka metoder är bra att kunna? Låter det torrt och tråkigt? Det är det verkligen inte! Johan både inspirerar och roar, det funkar lika bra att låta honom komma en timme på fredagen som att köra en förmiddag med honom på en måndag.
Johan föreläser gärna med Elinor Falkman!
Pressbilder
Processledare inom storytelling
Presentationsteknik
Utbildare med Storytelling som verktyg
Artiklar
Nästa steg för Sverige: Utforska framtidens teknik och innovation som kommer att omforma vårt sätt att leva
Teknisk utveckling har alltid varit i centrum för Sveriges framgång. Från dynamitens uppfinning till framstegen inom telekommunikation, har vårt land länge varit en kraft att räkna med på den teknologiska scenen. Men vilka är de nästa stora framstegen? Vi
| 1 Juni
Främja företagstillväxt i den digitala eran: utforska innovativa marknadsföringstekniker som driver framgång i framtidens affärsvärld
Är ditt företag redo att omfamna den digitala transformationens fulla potential och skapa tillväxt genom att utnyttja innovativa marknadsföringstekniker? I denna artikel utforskas betydelsen av data och personalisering, användningen av nyskapande marknads
| 1 Juni
Att förvandla kundrelationer till framgång: Framtagande av långsiktiga strategier för att bygga enastående kundupplevelser
Affärsvärlden är i konstant rörelse och med den förändras kundens förväntningar. Detta betyder att företag ständigt måste anpassa och förbättra sina relationer med sina kunder. Långvariga, starka kundrelationer är hjärtat av varje framgångsrikt företag. M
| 1 Juni