Tina Thörner
Kartläsare och rallysportprofil, damvärldsmästare tre gånger
Tina Thörner talar om att allt faktiskt går, bara man tror på det och vill det tillräckligt mycket. Med positivt tänkande skapar man sin egen lycka och dessutom ordnar man till självförtroendet.
Tina Thörner är som kartläsare en av de största profilerna inom rallysporten. Hon har varit damvärldsmästare i rally tre gånger, varit totaltvåa i Svenska rallyt och hon har vunnit Marocko Rally Raid. Hon arbetar som teamledare och PR-profil för Mitsubishi och tidigare med GM och Ford. Tina är även föreläsare och hon talar om att man kan bara man vill, förutsatt att man verkligen tror på det. Hon talar om hur man skapar sin egen lycka i livet, hur man odlar ett positivt tänkande och filar på sitt självförtroende. Tina talar även om vikten av att kunna ta konstruktiv kritik och att kunna ge feedback.
Tina Thörner är en otroligt öppen och ärlig person och enormt engagerande som föreläsare. Hon arbetar inom en av de mest mansdominerade branscher som finns och hon brukar säga att hon lärt sig massor, men att oj vad hon är tacksam för att hon är kvinna. Det gäller att våga vara den man är.
Pressbilder
Personlig utveckling
Sportprofiler som föreläser
Medarbetare & Team
Artiklar
Nästa steg för Sverige: Utforska framtidens teknik och innovation som kommer att omforma vårt sätt att leva
Teknisk utveckling har alltid varit i centrum för Sveriges framgång. Från dynamitens uppfinning till framstegen inom telekommunikation, har vårt land länge varit en kraft att räkna med på den teknologiska scenen. Men vilka är de nästa stora framstegen? Vi
| 1 Juni
Främja företagstillväxt i den digitala eran: utforska innovativa marknadsföringstekniker som driver framgång i framtidens affärsvärld
Är ditt företag redo att omfamna den digitala transformationens fulla potential och skapa tillväxt genom att utnyttja innovativa marknadsföringstekniker? I denna artikel utforskas betydelsen av data och personalisering, användningen av nyskapande marknads
| 1 Juni
Att förvandla kundrelationer till framgång: Framtagande av långsiktiga strategier för att bygga enastående kundupplevelser
Affärsvärlden är i konstant rörelse och med den förändras kundens förväntningar. Detta betyder att företag ständigt måste anpassa och förbättra sina relationer med sina kunder. Långvariga, starka kundrelationer är hjärtat av varje framgångsrikt företag. M
| 1 Juni