Eva Lagerstam

Eva Lagerstam

Marknadsföring och kommunikation

Eva Lagerstam tar ett helhetsgrepp på såväl den interna som den externa kommunikationen i och från ett företag eller organisation. Hon gillar att ta ett journalistiskt grepp på sitt ämne, dvs. att se det från flera olika synvinklar.

Eva Lagerstam har bred erfarenhet från både marknadsföring och kommunikation. Det innebär ett helhetsperspektiv på företagets kommunikation med allt från den grundläggande interna kommunikationen till hur vi kommunicerar externt med både kunder och journalister.

I sina föreläsningar tar Eva Lagerstam gärna med aktuella exempel, som hon belyser ur olika perspektiv. En annan viktig ingrediens är att Eva anpassar sitt budskap efter mottagarens situation. På så sätt skapar hon engagemang och väcker också centrala frågeställningar.

Genom sin erfarenhet och utvecklade retorik har Eva förmåga att stimulera till centrala insikter i ämnet. Ett journalistiskt angreppssätt på uppgiften ligger till grund för hur Eva Lagerstam tänker inför olika uppdrag. Det innebär bland annat att se på saken ur fler perspektiv än det givna. Att belysa ämnet ur både mottagarnas intresse såväl som uppdragsgivarens, för att stämma av olika verklighetsbilder.

Pressbilder

Eva Lagerstam

Eva Lagerstam

Sök

Använd gärna vår avancerade sökning om ni vill kunna förfina sökningen efter föreläsare

Be om en offert

Oavsett arrangemang får du alltid rådgivning från idé till genomförande.

Eventuppgifter
1
Kontaktuppgifter
2

Be om en offert

Oavsett arrangemang får du alltid rådgivning från idé till genomförande.

Eventuppgifter
1
Kontaktuppgifter
2