Fotograf: Stellan Stephenson

Fia Westerberg

Servicekultur som det starkaste konkurrensmedlet

Fia är en av Sveriges främsta utbildare och mest uppskattade föreläsare inom service- och ledarskapsområdet.

Det som gör företag ledande idag är vårt sätt att samarbeta och kunskapen om det vi gör. Verksamhetens framgång vilar i händerna på våra medarbetare. Det är våra vanor och beteenden vi ser på sista raden!
Att skapa en passionerad högpresterande företagskultur handlar om att levandegöra affärsstrategin och värdegrunden. Varje medarbetare måste förstå vad företaget står för och vilken känsla som ska förmedlas.

Fia Westerbergs erfarenhet har gjort henne till en av Sveriges främsta utbildare och mest uppskattade föreläsare inom service- och ledarskap. På meritlistan finns bl.a. uppstart av två flygbolag där service hade högsta fokus.

Mellan 2006-2011 var Fia utbildnings- och utvecklingschef på SJ Service Academy. De gjorde en revolt i Sverige med ett nytt sätt att sälja kunskap externt, utvecklade alla SJ´s 4 300 medarbetare för att bli bäst på att bemöta kunden!

2011 rekryterades Fia Westerberg in som rektor för Parks and Resorts. Där ansvarade hon för uppbyggnaden av Parks and Resorts Academy och utvecklingen av 2300 medarbetare.

Pressbilder

Fia Westerberg

Fotograf: Stellan Stephenson

Kommunikation & Bemötande

Kundvård

Ledarskap

Sök

Använd gärna vår avancerade sökning om ni vill kunna förfina sökningen efter föreläsare

Boka talare

Oavsett arrangemang får du alltid rådgivning från idé till genomförande.

Eventuppgifter
1
Kontaktuppgifter
2

Boka talare

Oavsett arrangemang får du alltid rådgivning från idé till genomförande.

Eventuppgifter
1
Kontaktuppgifter
2