Eva Elmsäter
Välkänd utrikesreporter och kommentator från SVT
Eva Elmsäter är ett välkänt ansikte från SVT:s utrikesrapportering. I mer än 30 år arbetade hon som utrikesreporter och rapporterade från olika krigshärdar.Hon var korrespondent för i Moskva under två ytterst dramatiska perioder.
Eva Elmsäter har lång vana av att arbeta i stressiga situationer, på fältet men också hemma i studion. Hon har suttit i livesändningar och rapporterat om och kommenterat stora viktiga skeenden ofta tillsammans med programledare och flera gäster. Hon är lugn men också flexibel i snabbt skiftande situationer.
Hon har mött och intervjuat världens stora, men också människor i extremt svåra situationer. Eva möter alla med respekt och stort intresse.
Eva Elmsäter kan göra världen mer begriplig med sin tydlighet och analytiska förmåga. Hon vill också visa varför vi måste lära oss att byta perspektiv och ta oss ur gamla tankemönster, för att kunna förstå utvecklingen som pågår runt oss och dra lärdom av de snabba förändringarna.
Pressbilder
Digitalisering
Mångfald
Utbildare med ämnesexpertis
Artiklar
Nästa steg för Sverige: Utforska framtidens teknik och innovation som kommer att omforma vårt sätt att leva
Teknisk utveckling har alltid varit i centrum för Sveriges framgång. Från dynamitens uppfinning till framstegen inom telekommunikation, har vårt land länge varit en kraft att räkna med på den teknologiska scenen. Men vilka är de nästa stora framstegen? Vi
| 1 Juni
Främja företagstillväxt i den digitala eran: utforska innovativa marknadsföringstekniker som driver framgång i framtidens affärsvärld
Är ditt företag redo att omfamna den digitala transformationens fulla potential och skapa tillväxt genom att utnyttja innovativa marknadsföringstekniker? I denna artikel utforskas betydelsen av data och personalisering, användningen av nyskapande marknads
| 1 Juni
Att förvandla kundrelationer till framgång: Framtagande av långsiktiga strategier för att bygga enastående kundupplevelser
Affärsvärlden är i konstant rörelse och med den förändras kundens förväntningar. Detta betyder att företag ständigt måste anpassa och förbättra sina relationer med sina kunder. Långvariga, starka kundrelationer är hjärtat av varje framgångsrikt företag. M
| 1 Juni