Christer Björkman
Melodifestivalgeneralen öppnar sig
Få personer förknippas så intimt med Melodifestivalen som Christer Björkman.
I sin föreläsning bjuder han både på sig själv och på unika glimtar bakom kulisserna från de över 20 år han varit inblandad i Melodifestivalen, antingen som artist, artistansvarig eller som producent.
Christer Björkman är en sann showartist med en lång och oerhört bred karriär i melodifestival-sammanhang. I sina framträdanden ger han spännande, roliga och unika inblickar från mer än 20 år medverkan i Sveriges populäraste musiktävling.
1992 van han den svenska uttagningen med sången I morgon är en annan dag och fick därmed representera Sverige i Eurovision Song Contest som arrangerades i Malmö efter att Carola Häggkvist vunnit för Sverige i Rom året innan. Han var sedan med ytterligare två gånger som artist. 2002 var Björkman artistansvarig. 2003-2011 var han tävlingsproducent. Från 2012 är han exekutiv tävlingsproducent för hela programserien.
Pressbilder
Föreläsare som drar publik
Organisation
Ledarskap
Artiklar
Nästa steg för Sverige: Utforska framtidens teknik och innovation som kommer att omforma vårt sätt att leva
Teknisk utveckling har alltid varit i centrum för Sveriges framgång. Från dynamitens uppfinning till framstegen inom telekommunikation, har vårt land länge varit en kraft att räkna med på den teknologiska scenen. Men vilka är de nästa stora framstegen? Vi
| 1 Juni
Främja företagstillväxt i den digitala eran: utforska innovativa marknadsföringstekniker som driver framgång i framtidens affärsvärld
Är ditt företag redo att omfamna den digitala transformationens fulla potential och skapa tillväxt genom att utnyttja innovativa marknadsföringstekniker? I denna artikel utforskas betydelsen av data och personalisering, användningen av nyskapande marknads
| 1 Juni
Att förvandla kundrelationer till framgång: Framtagande av långsiktiga strategier för att bygga enastående kundupplevelser
Affärsvärlden är i konstant rörelse och med den förändras kundens förväntningar. Detta betyder att företag ständigt måste anpassa och förbättra sina relationer med sina kunder. Långvariga, starka kundrelationer är hjärtat av varje framgångsrikt företag. M
| 1 Juni