Hans Chrunak
Före detta förbundskapten i simning och hockey
Hans Chrunak är en av landets mest framgångsrika coacher som numera är sportchef för Täby sim och kommentator i SVT.
Hans Chrunak är före detta förbundskapten för simlandslaget, f.d. klubbdirektör för Luleå hockey och numera Sportchef för Täby Sim samt expertkommentator för SvT. En av landets mest framgångsrika coacher som talar om ledarskapet och hur man coachar andra, om hur man hanterar framgångar och motgångar och hur man tränar sig att tänka positivt.
Hans Chrunak har under sin långa karriär mycket erfarenhet av coachning på olika nivåer. I början av sin karriär praktiskt och handgripligt som tränare. På senare år främst genom andra tränare och tidigare som förbundskapten genom en hel stab med tränare, läkare, massörer, mentala rådgivare, administratörer och andra.
Arbeten som förbundskapten och klubbdirektör innebär inte bara idrott och coachning, utan kan snarare liknas vid en vd:s, med yttersta ansvaret för budget, utveckling, marknadsföring, personalfrågor, sponsorintäkter och utgifter mm. Ta chansen och lyssna på Hans Chrunak — en av Sveriges mest framgångsrika coacher som på ett mycket personligt och ofta underhållande sätt ger sin syn på frågor som är viktiga för oss alla oavsett arbetsuppgifter.
Pressbilder
Underhållande föreläsare
Ledarskap
Sportprofiler som föreläser
Artiklar
Nästa steg för Sverige: Utforska framtidens teknik och innovation som kommer att omforma vårt sätt att leva
Teknisk utveckling har alltid varit i centrum för Sveriges framgång. Från dynamitens uppfinning till framstegen inom telekommunikation, har vårt land länge varit en kraft att räkna med på den teknologiska scenen. Men vilka är de nästa stora framstegen? Vi
| 1 Juni
Främja företagstillväxt i den digitala eran: utforska innovativa marknadsföringstekniker som driver framgång i framtidens affärsvärld
Är ditt företag redo att omfamna den digitala transformationens fulla potential och skapa tillväxt genom att utnyttja innovativa marknadsföringstekniker? I denna artikel utforskas betydelsen av data och personalisering, användningen av nyskapande marknads
| 1 Juni
Att förvandla kundrelationer till framgång: Framtagande av långsiktiga strategier för att bygga enastående kundupplevelser
Affärsvärlden är i konstant rörelse och med den förändras kundens förväntningar. Detta betyder att företag ständigt måste anpassa och förbättra sina relationer med sina kunder. Långvariga, starka kundrelationer är hjärtat av varje framgångsrikt företag. M
| 1 Juni