Bella Goldman
Bella har ett utomordentligt gott självförtroende och inbillar sig att hon klarar av det mesta från att lösa världsproblem till att överleva på en öde ö ensam. Som programledare är hon väldigt entusiasmerande och skräddarsyr sina framträdanden för att skapa en livlig dialog mellan medverkande samt publik.
Att stå inför hundratals personer och tala är inte heller något problem utan snarare en kick. Hon älskar sitt jobb som programledare och då främst när det är direktsändning med allt vad det innebär - adrenalin, endorfin och andra härliga hormoner. Men det måste handla om något med innehåll, något som kräver hennes närvaro...
Bella har studerat masskommunikation, media och journalistik på institutionen för media och kommunikation vid Stockholms Universitet och innehar även ett A-certifikat för enmotorigt flygplan.
De senaste åren har hon varit kommunikationsdirektör på Lidl parallellt med att hon jobbat för Creative meetings.
Pressbilder
Föreläsare
Marknadsföring
PR/Kommunikation
Artiklar
Nästa steg för Sverige: Utforska framtidens teknik och innovation som kommer att omforma vårt sätt att leva
Teknisk utveckling har alltid varit i centrum för Sveriges framgång. Från dynamitens uppfinning till framstegen inom telekommunikation, har vårt land länge varit en kraft att räkna med på den teknologiska scenen. Men vilka är de nästa stora framstegen? Vi
| 1 Juni
Främja företagstillväxt i den digitala eran: utforska innovativa marknadsföringstekniker som driver framgång i framtidens affärsvärld
Är ditt företag redo att omfamna den digitala transformationens fulla potential och skapa tillväxt genom att utnyttja innovativa marknadsföringstekniker? I denna artikel utforskas betydelsen av data och personalisering, användningen av nyskapande marknads
| 1 Juni
Att förvandla kundrelationer till framgång: Framtagande av långsiktiga strategier för att bygga enastående kundupplevelser
Affärsvärlden är i konstant rörelse och med den förändras kundens förväntningar. Detta betyder att företag ständigt måste anpassa och förbättra sina relationer med sina kunder. Långvariga, starka kundrelationer är hjärtat av varje framgångsrikt företag. M
| 1 Juni