Tomas Edlund & Peter Siljerud
Bryt normerna
En föreläsning om att bryta mot normer och utmana konventionella sanningar med Tomas Edlund och Peter Siljerud
Som vi alla vet förändras världen i ett allt snabbare tempo. Men arbetslivet gör det inte. Hur kommer det sig att vi håller fast vid förlegade sätt att arbeta, skapa incitament och organisera och leda anställda? Vad som är normalt och rationellt formas av vår uppfattning av verkligheten. Men i ljuset av de snabba omvärldsförändringar vi ser krävs mod och irrationellt tänkande.
Under detta föredrag utmanar vi konventionella sanningar och presenterar nya inspirerande sätt att bryta mot vedertagna normer. Målsättningen är illustrera hur nya trender påverkar ledarskapet och hur moderna organisationer bryter ny mark. Genom att tänka efter före kan man skapa en god framtidsberedskap - att backa in i framtiden är inget alternativ. Se till att ta kontroll över din egen framtid!
"En vitamininjektion som tänjde våra hjärnor" - Henrik Frenkel, arrangör Stora Chefsdagen 2013
"Ett helt fantastiskt föredrag" - Cissi Elwin, vd Tidningen Chef
Omvärld
Inspirerande föreläsare
Omvärld
Artiklar
Nästa steg för Sverige: Utforska framtidens teknik och innovation som kommer att omforma vårt sätt att leva
Teknisk utveckling har alltid varit i centrum för Sveriges framgång. Från dynamitens uppfinning till framstegen inom telekommunikation, har vårt land länge varit en kraft att räkna med på den teknologiska scenen. Men vilka är de nästa stora framstegen? Vi
| 1 Juni
Främja företagstillväxt i den digitala eran: utforska innovativa marknadsföringstekniker som driver framgång i framtidens affärsvärld
Är ditt företag redo att omfamna den digitala transformationens fulla potential och skapa tillväxt genom att utnyttja innovativa marknadsföringstekniker? I denna artikel utforskas betydelsen av data och personalisering, användningen av nyskapande marknads
| 1 Juni
Att förvandla kundrelationer till framgång: Framtagande av långsiktiga strategier för att bygga enastående kundupplevelser
Affärsvärlden är i konstant rörelse och med den förändras kundens förväntningar. Detta betyder att företag ständigt måste anpassa och förbättra sina relationer med sina kunder. Långvariga, starka kundrelationer är hjärtat av varje framgångsrikt företag. M
| 1 Juni