Ola Oredsson

Ola Oredsson

Nationell och internationell Internetkonsult

Ola Oredsson öppnar ögonen för hur de digitala medierna mer och mer kommer att förändra sättet att göra affärer.

Ola Oredsson har i många år arbetat som Internetkonsult i såväl Sverige som London, Amsterdam och Paris. Han är mastersutbildad i entreprenörskap vid Stockholms Universitet, och har arbetat med Internetstrategier för multinationella bolag. Han var exempelvis ansvarig för implementeringen av Framfabs strategier internationellt. Ola talar om hur affärsmodeller bör se ut i digitala medier, om onlinestrategier och digital marknadsföring, digitala trender och om hur man utnyttjar Internet för att generera affärer.

Idag går vi mot en allt mer digitaliserad värld där beteendet förändras. Se bara hur mobiltelefonen och applikationer relaterade till Internet idag är ett naturligt inslag i vår vardag, och hur telefoni, TV och Internet alltmer smälter ihop. De stora amerikanska giganterna som Google och eBay gör miljardvinster, men även svenska företag som Bonnier och Scandic genererar stora affärer online. Ingen har råd att stå utanför, och Ola Oredsson öppnar ögonen för hur de digitala medierna allt mer kommer att förändra sättet att göra affärer och kommunicera.

Pressbilder

Ola Oredsson

Ola Oredsson

Sök

Använd gärna vår avancerade sökning om ni vill kunna förfina sökningen efter föreläsare

Be om en offert

Oavsett arrangemang får du alltid rådgivning från idé till genomförande.

Eventuppgifter
1
Kontaktuppgifter
2

Be om en offert

Oavsett arrangemang får du alltid rådgivning från idé till genomförande.

Eventuppgifter
1
Kontaktuppgifter
2