Författare och kommunikationskonsult
Natalie Eriksson
Sociala medier, varumärken och digital marknadsföring
Natalie Eriksson är författaren och kommunikationskonsulten som utbildar och inspirerar företag inom marknadsföring och sociala medier. Som ung kvinna med fötterna i båda dessa världar vet hon precis vad hon talar om.
Natalie Eriksson återkommer frekvent i media där hon uttalar sig om frågor kopplat till marknadsföring, varumärken och sociala medier. Hon skriver om sociala medier på Resumé och hon har utbildat hundratals personer i näringslivet, offentlig sektor och på kommunikationsskolor så som Berghs School of Communication, IHM Business School, Nackademin m.f. Natalie har tidigare drivit ett ledarskapsnätverk tillsammans med Instagram och Facebook.
Natalie driver idag ett utbildningsföretag med fokus på digital marknadsföring och har tidigare arbetat på en prisbelönt byrå, olika kommunikationsavdelningar och med eget konsultföretag.
Natalie Eriksson är en uppskattad och mångsidig föreläsare inom sociala medier, digital marknadsföring och varumärken.
Hon är medgrundare till två Facebook-grupper med tusentals medlemmar (den ena har fokus på sociala medier) och hon har tidigare utsetts till en av Årets uppstickare av tidningen Short cut. Natalie tar sig även an styrelseuppdrag utifrån son marknadsföringskompetens.
Natalie Eriksson är en uppskattad och mångsidig föreläsare inom sociala medier, digital marknadsföring samt privatekonomi. Med stor entusiasm och engagemang pratar hon bland annat om;
• Succé via sociala medier - bygg ditt företags framgång online
• Annonsering i sociala medier
• Digital trendspaning
Pressbilder
Social Media
Varumärke
Föreläsare som sprider klokskap
Artiklar
Nästa steg för Sverige: Utforska framtidens teknik och innovation som kommer att omforma vårt sätt att leva
Teknisk utveckling har alltid varit i centrum för Sveriges framgång. Från dynamitens uppfinning till framstegen inom telekommunikation, har vårt land länge varit en kraft att räkna med på den teknologiska scenen. Men vilka är de nästa stora framstegen? Vi
| 1 Juni
Främja företagstillväxt i den digitala eran: utforska innovativa marknadsföringstekniker som driver framgång i framtidens affärsvärld
Är ditt företag redo att omfamna den digitala transformationens fulla potential och skapa tillväxt genom att utnyttja innovativa marknadsföringstekniker? I denna artikel utforskas betydelsen av data och personalisering, användningen av nyskapande marknads
| 1 Juni
Att förvandla kundrelationer till framgång: Framtagande av långsiktiga strategier för att bygga enastående kundupplevelser
Affärsvärlden är i konstant rörelse och med den förändras kundens förväntningar. Detta betyder att företag ständigt måste anpassa och förbättra sina relationer med sina kunder. Långvariga, starka kundrelationer är hjärtat av varje framgångsrikt företag. M
| 1 Juni