Hem > Personligheter > Martin Cedergren

Martin Cedergren

Hyllad Creative Director med en imponerande meritlista

Martin arbetar som Creative Director på Åkestam Holst och har 16 års erfarenhet inom reklam/marknadsföring/digital. Han tillhör en liten skara reklamare som vunnit Grand Prix i Cannes två gånger.

Martin Cedergren har arbetat med globala varumärken som Carlsberg, Volvo, Adidas, Nike, Pride, IKEA, MTV, Nokia, Atari, Thomas Cook, Yahoo, Tele2 och har suttit i jurys som D&AD (chairman), Cannes Lions (två gånger), Webby Awards, One Show och Clio. Innan Åkestam Holst var Martin creative director på 180 Amsterdam, där han arbetade med Adidas. Innan 180, arbetade Martin med Nike Football på AKQA och några år på Forsman & Bodenfors.

Boka eller få mer information - svar samma arbetsdag!

Vi hjälper dig hitta den bästa föredragshållaren för ert evenemang.

Ämnesområde?
Arrangemang/Event?
Talare?
Namn
Företag
Befattning
Adress
Postnummer
Ort
Telefon
E-post
Pris/Budget
Meddelande/Övrigt

Kontakta oss

Stockholm: 08-545 535 00
Göteborg: 031-719 65 00
Malmö: 040-600 70 70
E-post info@talarforum.se Lediga tjänster

Föreläsare Moderatorer Artister Internationella föreläsare

Google translate

Talarforum i Skandinavien AB, Norr Mälarstrand 6, 112 20 Stockholm. Tel: 08-545 535 00. E-post info@talarforum.se

Cookies Webbkarta