Kajsa Bergqvist
Prestera på topp!
Kajsa Bergqvist håller inspirerande föreläsningar med utgångspunkt från sin fantastiska friidrottskarriär. Kajsa är även utbildad sommelier och kan hålla föreläsningar kombinerat med vinprovning. Kajsa är även en mycket uppskattad konferencier.
Kajsa Bergqvist är en av Sveriges främsta idrottare genom tiderna. Hon har levt med utmaningen att om och om igen prestera på topp och var under många år en av världens bästa höjdhoppare. Men 2004 förändrades allt. När Kajsa på en höjdhoppsgala i Båstad slet av sin hälsena trodde de flesta att karriären var över. Men den vilja och envishet som en gång tagit Kajsa till toppskiktet, gjorde att hon nu istället mobiliserade kraft att ta sig allra högst upp, och bli bäst i världen - mot alla odds och läkarrekommendationer.
Föreläsning – Prestera på topp
Kajsa delar under föreläsningen med sig av sina tankar och funderingar kring vad som krävs för att prestera på topp och maximalt utnyttja sin kapacitet, och hur hon genom sin öppenhet för förändring lyckades bemästra den motgång som alla trodde var slutet på hennes karriär.
Pressbilder
Artiklar
Aktivitetsledare
Personlig utveckling
Inspirerande konferencierer
Artiklar
Nästa steg för Sverige: Utforska framtidens teknik och innovation som kommer att omforma vårt sätt att leva
Teknisk utveckling har alltid varit i centrum för Sveriges framgång. Från dynamitens uppfinning till framstegen inom telekommunikation, har vårt land länge varit en kraft att räkna med på den teknologiska scenen. Men vilka är de nästa stora framstegen? Vi
| 1 Juni
Främja företagstillväxt i den digitala eran: utforska innovativa marknadsföringstekniker som driver framgång i framtidens affärsvärld
Är ditt företag redo att omfamna den digitala transformationens fulla potential och skapa tillväxt genom att utnyttja innovativa marknadsföringstekniker? I denna artikel utforskas betydelsen av data och personalisering, användningen av nyskapande marknads
| 1 Juni
Att förvandla kundrelationer till framgång: Framtagande av långsiktiga strategier för att bygga enastående kundupplevelser
Affärsvärlden är i konstant rörelse och med den förändras kundens förväntningar. Detta betyder att företag ständigt måste anpassa och förbättra sina relationer med sina kunder. Långvariga, starka kundrelationer är hjärtat av varje framgångsrikt företag. M
| 1 Juni