Mia Hultman
Värderingarnas Rockstar
Med över tjugo års erfarenhet av värderings-och förändringsarbete kallas Mia Hultman "värderingarnas rockstar".
Som en av Sveriges främsta experter på värderings-och utvecklingsarbete, har Mia arbetat med kunder som Adidas, Systembolaget och Preem. I sitt arbete som föreläsare, facilitator och författare är hon otroligt uppskattad, dels för sin expertis men även för sin förmåga att blanda aha-upplevelser från vardagen, egna erfarenheter med sin gedigna och breda kompetens inom området.
Mias förmåga att konkretisera och skapa resultat genom värderings-och förändringsarbete har lett till stora framgångar för både verksamheter och individer. Genom att skapa förståelse för hur värderingar, både internt och externt formar verksamheten, medarbetare och kundkretsen har Mia hjälpt stora företag och organisationer att driva sin egna positiva förändring, framgång och implementera bestående resultat.
Oavsett om det rör sig om en föreläsning eller ett större förändringsarbete har Mia en talang för att lyssna och anpassa sitt arbete efter målgrupp och bransch. I sitt arbete med större förändringsprocesser har hon bland annat arbetat med Systembolaget, Kommuner, BankGirot, HSB, Preem, SATS, Sophiahemmet, Schibstedt – alla med fantastiska resultat.
Som författare med fokus på förändring och värderingar har Mia skrivit tre böcker med olika perspektiv som utgångspunkt. Som hon själv formulerar det; Det är inte en värdegrund, utan en värdekultur. En värdekultur driver sig själv vidare, skapar värde och öppnar upp för möjligheten att utvecklas.
Video
Pressbilder
Kommunikation & Bemötande
Ledarskap
Utbildare
Artiklar
Nästa steg för Sverige: Utforska framtidens teknik och innovation som kommer att omforma vårt sätt att leva
Teknisk utveckling har alltid varit i centrum för Sveriges framgång. Från dynamitens uppfinning till framstegen inom telekommunikation, har vårt land länge varit en kraft att räkna med på den teknologiska scenen. Men vilka är de nästa stora framstegen? Vi
Idag 15:25
Främja företagstillväxt i den digitala eran: utforska innovativa marknadsföringstekniker som driver framgång i framtidens affärsvärld
Är ditt företag redo att omfamna den digitala transformationens fulla potential och skapa tillväxt genom att utnyttja innovativa marknadsföringstekniker? I denna artikel utforskas betydelsen av data och personalisering, användningen av nyskapande marknads
Idag 15:09
Att förvandla kundrelationer till framgång: Framtagande av långsiktiga strategier för att bygga enastående kundupplevelser
Affärsvärlden är i konstant rörelse och med den förändras kundens förväntningar. Detta betyder att företag ständigt måste anpassa och förbättra sina relationer med sina kunder. Långvariga, starka kundrelationer är hjärtat av varje framgångsrikt företag. M
Idag 15:06