Johan Hellström
Kreatör, visionär & företagsledare
Vid 27 års ålder fick Johan Hellström ett samtal som skulle förändra hans liv för all framtid!
Följ med på Johan Hellströms spännande resa om när han tog över Björn Axén och hur han tillsammans med sitt team har vidareutvecklat företaget till det starkaste varumärket inom hårvård i Sverige med 88 % varumärkeskännedom och en kundnöjdhet på 9,14 av 10 möjliga.
Johan tar med dig på sin gripande och inspirerande berättelse, om sina rädslor och om förväntningar. Han talar om vikten om att ha en gemensam dröm, hur man skapar ett värdedrivet företag som verkligen känns i väggarna, om ledarskap, varumärke och hur man tillsammans med sitt team når nya höjder.
Han är en sann visionär som ständigt fortsätter att inspirera. Genom sin egen resa berättar Johan om hur man själv kan påverka sin framgång. Branschen förändras, konkurrensen hårdnar och kunderna har höga förväntningar. Hur möter vi dessa krav och omvandlar dem till succé?
Johan har sin bakgrund som lärling hos Björn Axén och tog sedan över företaget 1994. Sedan dess har han tillsammans med Peter Hägelstam drivit frisörföretaget Björn Axén fram till vad det är idag. Johan Hellström fascinerar och inspirerar med en aldrig sinande kraft och är en mycket uppskattad föreläsare.
Pressbilder
Medarbetare & Team
Organisation
Kundvård
Artiklar
Nästa steg för Sverige: Utforska framtidens teknik och innovation som kommer att omforma vårt sätt att leva
Teknisk utveckling har alltid varit i centrum för Sveriges framgång. Från dynamitens uppfinning till framstegen inom telekommunikation, har vårt land länge varit en kraft att räkna med på den teknologiska scenen. Men vilka är de nästa stora framstegen? Vi
Igår 15:25
Främja företagstillväxt i den digitala eran: utforska innovativa marknadsföringstekniker som driver framgång i framtidens affärsvärld
Är ditt företag redo att omfamna den digitala transformationens fulla potential och skapa tillväxt genom att utnyttja innovativa marknadsföringstekniker? I denna artikel utforskas betydelsen av data och personalisering, användningen av nyskapande marknads
Igår 15:09
Att förvandla kundrelationer till framgång: Framtagande av långsiktiga strategier för att bygga enastående kundupplevelser
Affärsvärlden är i konstant rörelse och med den förändras kundens förväntningar. Detta betyder att företag ständigt måste anpassa och förbättra sina relationer med sina kunder. Långvariga, starka kundrelationer är hjärtat av varje framgångsrikt företag. M
Igår 15:06