Ingegerd Lejdström
Hälsopedagog och coach med glädje som specialitet
Ingegerd Lejdströms föreläsningar har glädjen och arbetslusten som teman. Rent praktiskt hjälper hon också arbetsgrupper att hitta och stärka sin arbetsglädje.
Ingegerd Lejdström är hälsopedagog, föreläsare och coach med inriktning på glädje och arbetslust, samt något så ovanligt som certifierad kommunikolog, dvs. utbildad expert på förändringsarbete. I kraft av både utbildning och snart två decenniers praktiskt arbete, hjälper hon arbetsgrupper att hitta och stärka arbetsglädje.
Hon talar om hur jobbet kan bli roligare. Om hur vi kan se och uppskatta varandra mera och stärka gemenskapen på våra arbetsplatser för att skapa mera ork och större motivation. Hennes föreläsningar handlar också om vikten av att släppa fram glädjen, både i arbetslivet och i livet i stort. Betydelsen av en bra kommunikation är ett annat ämne, och hur man med enkla medel kan bli bättre på det. Ingegerd Lejdström är en mycket underhållande estradör och föreläser med humor och engagemang. Hon skapar direkt en positiv och okonstlad dialog med sina åhörare. Fakta blandas med pedagogiska övningar, goda exempel och egna erfarenheter.
Pressbilder
Utbildare med ämnesexpertis
Kommunikation & Bemötande
Underhållande facilitatorer
Artiklar
Nästa steg för Sverige: Utforska framtidens teknik och innovation som kommer att omforma vårt sätt att leva
Teknisk utveckling har alltid varit i centrum för Sveriges framgång. Från dynamitens uppfinning till framstegen inom telekommunikation, har vårt land länge varit en kraft att räkna med på den teknologiska scenen. Men vilka är de nästa stora framstegen? Vi
| 1 Juni
Främja företagstillväxt i den digitala eran: utforska innovativa marknadsföringstekniker som driver framgång i framtidens affärsvärld
Är ditt företag redo att omfamna den digitala transformationens fulla potential och skapa tillväxt genom att utnyttja innovativa marknadsföringstekniker? I denna artikel utforskas betydelsen av data och personalisering, användningen av nyskapande marknads
| 1 Juni
Att förvandla kundrelationer till framgång: Framtagande av långsiktiga strategier för att bygga enastående kundupplevelser
Affärsvärlden är i konstant rörelse och med den förändras kundens förväntningar. Detta betyder att företag ständigt måste anpassa och förbättra sina relationer med sina kunder. Långvariga, starka kundrelationer är hjärtat av varje framgångsrikt företag. M
| 1 Juni