Sten Törnqvist
Lättsam och underhållande
Sten Törnqvist passar för både tuffa moderatorsuppdrag som lättsam programledande konferencier.
Sten Törnqvist har en lång erfarenhet från Finans- och Försäkringsbranschen. Han har jobbat med försäljning i mer än 25 år såväl som rådgivare som försäljningschef. Idag återfinns han som fondspecialist på Livförsäkringsbolaget Skandia. Sten har under sina år i Skandia varit flitigt anlitad som moderator vid större kund-, försäljnings- och ledarkonferenser.
Som moderator är han underhållande och ser till att hålla ett positivt anslag. En av Stens styrkor är förmågan att med humor som verktyg kunna anpassa sig till det som händer live och använda dessa förutsättningar för att hålla program och debatter levande.
"Sten passar såväl som drivande och tuff moderator som stämningshöjande och lättsam programledande konferencier. Jag kan varmt rekommendera Sten i någon av de rollerna"
Pether Skoglund, VD Mötesfabriken
Underhållande moderatorer
Roliga konferencierer
Företagsledare som gör konferenciersuppdrag
Artiklar
Nästa steg för Sverige: Utforska framtidens teknik och innovation som kommer att omforma vårt sätt att leva
Teknisk utveckling har alltid varit i centrum för Sveriges framgång. Från dynamitens uppfinning till framstegen inom telekommunikation, har vårt land länge varit en kraft att räkna med på den teknologiska scenen. Men vilka är de nästa stora framstegen? Vi
| 1 Juni
Främja företagstillväxt i den digitala eran: utforska innovativa marknadsföringstekniker som driver framgång i framtidens affärsvärld
Är ditt företag redo att omfamna den digitala transformationens fulla potential och skapa tillväxt genom att utnyttja innovativa marknadsföringstekniker? I denna artikel utforskas betydelsen av data och personalisering, användningen av nyskapande marknads
| 1 Juni
Att förvandla kundrelationer till framgång: Framtagande av långsiktiga strategier för att bygga enastående kundupplevelser
Affärsvärlden är i konstant rörelse och med den förändras kundens förväntningar. Detta betyder att företag ständigt måste anpassa och förbättra sina relationer med sina kunder. Långvariga, starka kundrelationer är hjärtat av varje framgångsrikt företag. M
| 1 Juni