Fotograf: Jenny Sondell

Patrik Stoopendahl

Mot det okända: kundrelationen och handelsupplevelsen i framtiden

Hans föreläsning ger en beskrivning av den tidsera som vi nu rör oss in i med rasande fart – dess nya logiker och strategiska möjligheter.

Att kapitalisera på data och stöpa om en organisation som är rustad för att möta morgondagens kund är helt och hållet avgörande. Men ingen har råd att tappa kundfokus! Upplevelsen står fortfarande i centrum, men lojalitet är kanske ett begrepp som snart har vaskats för något annat – "social kontakt" exempelvis?

Patrik Stoopendahl är industridoktorand inom konsumtionsvetenskap och har bakgrund som antropolog och framtidsforskare. Förutom hans forskarutbildning är han verksam som vetenskapschef på insiktsbyrån Odyssey. Patrik föreläser om framtiden för marknadsföring och handel och använder sig av de senaste forskningsrönen inom området och varvar industriinsikt med omvärldsanalys och vad som bubblar bland konsumenterna.

Han har föreläst om konsumenter, handel och marknadsföring i snart tio år. Han är medförfattare till prisbelönta boken "Köprevolutionen" och doktorerar inom konsumentvetenskap med inriktning på handel och marknadsföring. Patrik är van att föreläsa för olika målgrupper. Från styrelser och ledningsgrupper till större sammanhang och konferenser, har han en förmåga att lägga sin tonalitet och presentationsteknik på en nivå som passar lyssnarna.

Patrik är en talare som brinner för sitt område och som varvar den senaste från det vetenskapliga området med trender och relevanta branschinsikter.

Pressbilder

Patrik Stoopendahl

Fotograf: Jenny Sondell

Kundvård

Marknadsföring

Sök

Använd gärna vår avancerade sökning om ni vill kunna förfina sökningen efter föreläsare

Boka talare

Oavsett arrangemang får du alltid rådgivning från idé till genomförande.

Eventuppgifter
1
Kontaktuppgifter
2

Boka talare

Oavsett arrangemang får du alltid rådgivning från idé till genomförande.

Eventuppgifter
1
Kontaktuppgifter
2