Pål Burman
Van kommunikatör som vet hur man bemöter kunder
Pål Burman har arbetat mycket med kundkommunikation och med hur kunder uppfattar företag. Han kan visa hur man bemöter klagande kunder och hur man vinner tillbaka kunder som lämnat en.
Pål Burman har studerat mötet mellan 1600 företag och hundratusentals kunder under tre år. Det har lett till en levande kunskap om företags kommunikation och kundhantering – och kundernas upplevelser av olika företag och bemötanden.
Han är en van kommunikatör som ger en unik inblick i möten med missnöjda kunder. Från orsaker, till berättelser om frustrationer, om företagens hantering och kundernas reaktion på deras kommunikation och bemötande. Pål Burman visar hur företag vinner tillbaka missnöjda kunder, hur klagomål kan bli lönsamma och hur de nöjda kunderna blir talesmän i sociala medier.
Pål Burman har ägnat sitt liv åt kommunikation i amerikansk och svensk media, som marknadschef, säljchef och i politisk opinionsbildning. Han har på senare tid diskuterat kundrelationer i bla TV4, Di-TV, DN och Aftonbladet. Det senaste året har Pål talat med kraft och glädje på företag, seminarier, marknadsträffar, pr-event och universitet om hur företag behandlar kunder och hur vi kan göra det bättre.
Pål är även mycket uppskattat som moderator och konferencier.
Pressbilder
Liknande profiler
Missbruk / Kriminalitet
Historia
Konferencier med en sportprofil
Artiklar
Linnéa Claeson Vinnare av Årets talare – Hederspris
För sitt viktiga samhällsengagemang och outtröttliga arbete att göra världen en jämlikare plats utan hat och hot utsågs Linnéa Claeson till vinnare av Årets talare Hederspris på Talargalan på Berns igår. Hon är inte bara en stark förebild, opinionsbildare
7 Februari
Här är Sveriges bästa talare – personerna som utvecklar, utmanar och utbildar Sverige
Kvällen bjöd på ett kändistätt mingel med bland andra Sveriges absoluta toppar av föreläsare, moderatorer och kända medieprofiler. Vinnarna är: Årets Talare Genombrott - Charbél Gabro, Årets Talare Moderator – Alexandra Pascalidou, Årets Talare Man – Andr
7 Februari
Gustav Stenbeck - På jakt efter syftet
I ett allt mer kunskapsintensivt näringsliv handlar bolagens överlevnad om att attrahera och behålla de bästa talangerna. Utan bra arbetskraft lider din produkt eller tjänst och i förlängningen kommer du få svårt att överleva då kunderna kommer välja bätt
1 Februari