Gunnar Åsberg
Livsfilosof som talar om kärlek, ledarskap och humor
Gunnar Åsberg är före detta informationschef på Telia och talar gärna om konsten att vara den man är. och om mål och motivation och att utvecklas som människa. Han brukar kallas vår ende stå-upp filosof.
Gunnar Åsberg är författare, föreläsare och livsfilosof samt före detta informationschef för Telia. Talar om ledarskap, kärlek och humor och konsten att se ljuspunkterna i vardagen genom att vara där man är. Talar även om mål och motivation, personlig utveckling och livsbalans och livsglädje.
Livsfilosofen och författaren Gunnar Åsberg brukar ibland kallas Sveriges ende stå-upp filosof. Ett av hans uttalanden som ofta citeras är: "Det finns inga friska människor, bara för dåligt undersökta." Men som med all äkta humor finns det i botten ett djupt allvar. Gunnar talar om förhållningssätt man han använda för livets olika möten, om hur man vågar göra svåra val för att åstadkomma ett harmoniskt och fungerande privat- och arbetsliv.
Som föreläsare är Gunnar Åsberg mycket personlig och hans föreläsningar framkallar allt lika mycket skratt som tårar. Gunnars motto med sina föreläsningar är att både roa och undervisa och att han lyckas kan alla de som haft förmånen att lyssna på honom intyga.
Pressbilder
Underhållande föreläsare
Medarbetare & Team
Personlig utveckling
Artiklar
Nästa steg för Sverige: Utforska framtidens teknik och innovation som kommer att omforma vårt sätt att leva
Teknisk utveckling har alltid varit i centrum för Sveriges framgång. Från dynamitens uppfinning till framstegen inom telekommunikation, har vårt land länge varit en kraft att räkna med på den teknologiska scenen. Men vilka är de nästa stora framstegen? Vi
Igår 15:25
Främja företagstillväxt i den digitala eran: utforska innovativa marknadsföringstekniker som driver framgång i framtidens affärsvärld
Är ditt företag redo att omfamna den digitala transformationens fulla potential och skapa tillväxt genom att utnyttja innovativa marknadsföringstekniker? I denna artikel utforskas betydelsen av data och personalisering, användningen av nyskapande marknads
Igår 15:09
Att förvandla kundrelationer till framgång: Framtagande av långsiktiga strategier för att bygga enastående kundupplevelser
Affärsvärlden är i konstant rörelse och med den förändras kundens förväntningar. Detta betyder att företag ständigt måste anpassa och förbättra sina relationer med sina kunder. Långvariga, starka kundrelationer är hjärtat av varje framgångsrikt företag. M
Igår 15:06