Hem > Personligheter > Daniel Ewerman

Daniel Ewerman

Kundupplevelsen i centrum

Daniel Ewerman är en passionerad tjänsteutvecklare, entreprenör och närmast en evangelist inom kundcentrering.

Daniel Ewerman är industridesignern som började designa kundupplevelser. Hans passion är kundcentrerad tjänsteutveckling och hans mål är att utrota sadistiska kundupplevelser. Efter studier på Konstfack startade han 1998 Transformator Design där han även är vd.

Daniel Ewerman poängterar att den absolut viktigaste frågan att ställa sina kunder inte är hur de har det eller hur de har haft det, utan hur det skulle kunna vara – det är där din tjänst kommer in i bilden! Det gäller sedan att vara lyhörd och absorbera informationen så att du tillsammans med kunden kan utarbeta en optimal lösning.

Han är övertygad om att den som bäst förstår sina kunders tankar, beteende och behov och lyckas överföra dessa insikter till kundupplevelser kommer att bli en vinnare. Och att det bara är genom att förstå kunden på djupet man skapar tjänster som kunden väljer, älskar och rekommenderar. Daniel beskrivs som en lättsam och inspirerande talare.

Boka eller få mer information - svar samma arbetsdag!

Vi hjälper dig hitta den bästa föredragshållaren för ert evenemang.

Ämnesområde?
Arrangemang/Event?
Talare?
Namn
Företag
Befattning
Adress
Postnummer
Ort
Telefon
E-post
Pris/Budget
Meddelande/Övrigt

Kontakta oss

Stockholm: 08-545 535 00
Göteborg: 031-719 65 00
Malmö: 040-600 70 70
E-post info@talarforum.se Lediga tjänster

Google translate

Talarforum i Skandinavien AB, Norr Mälarstrand 6, 112 20 Stockholm. Tel: 08-545 535 00. E-post info@talarforum.se

Cookies Webbkarta