Christopher O'Regan
Historiker som trollbinder sin publik
Christopher O'Regan är historiker, föreläsare, författare och en omtyckt programledare på Sveriges Television. Christopher håller sedan tjugo års tid mycket uppskattade föredrag som ständigt får toppbetyg av sin publik.
Du har kanske sett honom på TV, där han trollbinder sina tittare med berättelser om Sveriges historia. Med sina gedigna kunskaper och sin eleganta vältalighet levandegör Christopher som ingen annan det förflutna. Nu har Du möjligheten att få uppleva honom livs levande och lyssna till hans underhållande föredrag om 1700-talet; en upplevelse för såväl historieintresserade som de hittills oinvigda.
Med sin unika bank av kunskaper och sin enastående passion lyckas han levandegöra det förflutna som ingen annan. Och som han gör det! Det handlar egentligen mer om att uppleva till skillnad från att bara lyssna.
Pressbilder
Aktivitetsledare
Föreläsare med ämnesexpertis
Aktivitetsledare
Artiklar
Nästa steg för Sverige: Utforska framtidens teknik och innovation som kommer att omforma vårt sätt att leva
Teknisk utveckling har alltid varit i centrum för Sveriges framgång. Från dynamitens uppfinning till framstegen inom telekommunikation, har vårt land länge varit en kraft att räkna med på den teknologiska scenen. Men vilka är de nästa stora framstegen? Vi
| 1 Juni
Främja företagstillväxt i den digitala eran: utforska innovativa marknadsföringstekniker som driver framgång i framtidens affärsvärld
Är ditt företag redo att omfamna den digitala transformationens fulla potential och skapa tillväxt genom att utnyttja innovativa marknadsföringstekniker? I denna artikel utforskas betydelsen av data och personalisering, användningen av nyskapande marknads
| 1 Juni
Att förvandla kundrelationer till framgång: Framtagande av långsiktiga strategier för att bygga enastående kundupplevelser
Affärsvärlden är i konstant rörelse och med den förändras kundens förväntningar. Detta betyder att företag ständigt måste anpassa och förbättra sina relationer med sina kunder. Långvariga, starka kundrelationer är hjärtat av varje framgångsrikt företag. M
| 1 Juni