Stefan Holm
Höjdhoppare, författare, inspiratör och TV-medarbetare
Stefan Holm kan berätta om vad som krävs för att bli bäst i världen.
Stefan Holm. Höjdhoppare och bäst i världen. Numera författare, inspirationsföreläsare och TV-medarbetare. Även de minst idrottsintresserade i landet vet vem Stefan är, och då inte bara för att han även har vunnit i TV:s "På spåret" utan för att hans prestationer givit eko runt om i Sverige och i världen. Han vann OS-guld i Aten efter en dramatisk final och lyckades trots denna enorma urladdning åter motivera sig året efter och vinna inomhus-EM i Madrid. I sina föreläsningar berättar Stefan Holm om sin karriär, sin träning och inte minst hur man ständigt motiverar sig för att bli – och förbli – en av Sveriges främsta idrottsmän genom tiderna.
Vad Stefan Holm förmedlar är att det inte räcker med talang för att nå toppen, det krävs väldigt mycket mer. Naturligtvis fysisk träning. Men kanske ännu viktigare är den mentala träningen. Attityden. Inställningen till vad man gör. Och detta är något som Stefan kan förmedla på ett inspirerande sätt till alla andra som inte är världsmästare.
Pressbilder
Sportprofiler som föreläser
Personlig utveckling
Personlig utveckling
Artiklar
Nästa steg för Sverige: Utforska framtidens teknik och innovation som kommer att omforma vårt sätt att leva
Teknisk utveckling har alltid varit i centrum för Sveriges framgång. Från dynamitens uppfinning till framstegen inom telekommunikation, har vårt land länge varit en kraft att räkna med på den teknologiska scenen. Men vilka är de nästa stora framstegen? Vi
| 1 Juni
Främja företagstillväxt i den digitala eran: utforska innovativa marknadsföringstekniker som driver framgång i framtidens affärsvärld
Är ditt företag redo att omfamna den digitala transformationens fulla potential och skapa tillväxt genom att utnyttja innovativa marknadsföringstekniker? I denna artikel utforskas betydelsen av data och personalisering, användningen av nyskapande marknads
| 1 Juni
Att förvandla kundrelationer till framgång: Framtagande av långsiktiga strategier för att bygga enastående kundupplevelser
Affärsvärlden är i konstant rörelse och med den förändras kundens förväntningar. Detta betyder att företag ständigt måste anpassa och förbättra sina relationer med sina kunder. Långvariga, starka kundrelationer är hjärtat av varje framgångsrikt företag. M
| 1 Juni