Mikael Stahre
När vi kör, så kör vi
Mikael Stahre är fotbollstränare och har vunnit titlar och medaljer med två av Sveriges och Skandinaviens största klubbar
Mikael Stahre startade som fotbollstränare redan som 14-åring. Han blev, via den långa vägen med pojk- och juniorlag, chefstränare och vunnit titlar och medaljer med två av Sveriges och Skandinaviens största klubbar AIK och IFK Göteborg. Mikael föreläser om personlig drivkraft och hur man inspirerar en grupp till att få mer vi-känsla. Under temat Hantering "När vi kör så kör vi" föreläser Mikael om olika värdegrunder kontra det egna ledarskapet.
Under Mikael Stahres första säsong som tränare för AIK slutade med att klubben blev svenska mästare 2009 och att de vann Svenska Cupen, lagets första mästerskapstitlar sedan 1998. Som IFK Göteborgs huvudtränare ledde han laget till en tredje plats i Allsvenskan och vinst i Svenska Cupen 2013. Säsongen 2014 slutade laget tvåa i Allsvenskan.
Målsättning
Organisation
Ledarskap
Artiklar
Nästa steg för Sverige: Utforska framtidens teknik och innovation som kommer att omforma vårt sätt att leva
Teknisk utveckling har alltid varit i centrum för Sveriges framgång. Från dynamitens uppfinning till framstegen inom telekommunikation, har vårt land länge varit en kraft att räkna med på den teknologiska scenen. Men vilka är de nästa stora framstegen? Vi
| 1 Juni
Främja företagstillväxt i den digitala eran: utforska innovativa marknadsföringstekniker som driver framgång i framtidens affärsvärld
Är ditt företag redo att omfamna den digitala transformationens fulla potential och skapa tillväxt genom att utnyttja innovativa marknadsföringstekniker? I denna artikel utforskas betydelsen av data och personalisering, användningen av nyskapande marknads
| 1 Juni
Att förvandla kundrelationer till framgång: Framtagande av långsiktiga strategier för att bygga enastående kundupplevelser
Affärsvärlden är i konstant rörelse och med den förändras kundens förväntningar. Detta betyder att företag ständigt måste anpassa och förbättra sina relationer med sina kunder. Långvariga, starka kundrelationer är hjärtat av varje framgångsrikt företag. M
| 1 Juni