Leo Razzak
Ledarskap, entreprenörskap och mångfald
Leo Razzak berörde hela Sverige med sin berättelse i sitt sommarprat 2013. Redan då räknades han som en av Sveriges främsta talare.
Sedan dess har han examinerat som producent vid Stockholms dramatiska Institut och etablerat sig på den svenska filmscenen genom huvudrollen i TV4s tv-serie Torpederna. Han har även medverkat i Bonusfamiljen och Solsidan. Senast gjorde Leo sin regidebut med dokumentärfilmen Zlatan - för Sverige i tiden där han rör vid stora frågor som identitet, nationalitet och nyckeln till framgång.
Leo Razzak har en lång erfarenhet av branschen. Han har talat på de flesta av de stora scenerna bl.a. Stora chefsdagen, HR-dagarna, Socionomdagarna. Han har även modererat många stora evenemang så som SVT:s valdebatt, Gyllene Hjulet, Prins Daniels Fellowship och Europas största finansevent Börshajen Academy.
Till vardags driver Leo tillväxthubben Värmeverket där han samlar sina bolags engagemang. Leo är grundare och delägare i bl.a. Diemonde, Hempur och Juma In-pak. Han är också ambassadör för Cancerfonden.
Leo har förmågan att kunna anpassa sig till behoven för varje enskilt tillfälle. Hans huvudfokus ligger kring Ledarskap, Entreprenörskap och Mångfald. Alltid med ett lösningsorienterat fokus och med en garanti - Ingen lämnar föreläsningen oberörd.
Pressbilder
Ledarskap
CSR
Mångfald
Artiklar
Nästa steg för Sverige: Utforska framtidens teknik och innovation som kommer att omforma vårt sätt att leva
Teknisk utveckling har alltid varit i centrum för Sveriges framgång. Från dynamitens uppfinning till framstegen inom telekommunikation, har vårt land länge varit en kraft att räkna med på den teknologiska scenen. Men vilka är de nästa stora framstegen? Vi
| 1 Juni
Främja företagstillväxt i den digitala eran: utforska innovativa marknadsföringstekniker som driver framgång i framtidens affärsvärld
Är ditt företag redo att omfamna den digitala transformationens fulla potential och skapa tillväxt genom att utnyttja innovativa marknadsföringstekniker? I denna artikel utforskas betydelsen av data och personalisering, användningen av nyskapande marknads
| 1 Juni
Att förvandla kundrelationer till framgång: Framtagande av långsiktiga strategier för att bygga enastående kundupplevelser
Affärsvärlden är i konstant rörelse och med den förändras kundens förväntningar. Detta betyder att företag ständigt måste anpassa och förbättra sina relationer med sina kunder. Långvariga, starka kundrelationer är hjärtat av varje framgångsrikt företag. M
| 1 Juni