Ebba Kleberg von Sydow
Expert på att bygga ett personligt varumärke
Journalisten Ebba von Sydow var med och startade bloggexplosionen i Sverige. Hon är krönikör och författare och har mode som en av sina specialiteter.
Journalisten Ebba von Sydow är programledare, krönikör, moderator och författare - och kan konsten att bygga ett varumärke. Ebba föreläser om shopping, varumärken, livsstilstrender och mode samt om "Konsten att bygga ett personligt varumärke". Ebba kommenterar återkommande stil och mode, exempelvis i SVT och Expressen.
Ebba var med och startade bloggboomen i Sverige och har bland annat grundat bloggpriset Veckorevyn Blog Awards, samt varit chefredaktör för Expressen Fredag och Veckorevyn, samt på Sveriges radio. I sina föreläsningar berättar Ebba exempelvis om säsongens bästa investeringar och "Shopping 2012". Ebba är en varmt uppskattad föreläsare.
Pressbilder
Publikdragande konferencierer
Omvärld
Föreläsare som drar publik
Artiklar
Nästa steg för Sverige: Utforska framtidens teknik och innovation som kommer att omforma vårt sätt att leva
Teknisk utveckling har alltid varit i centrum för Sveriges framgång. Från dynamitens uppfinning till framstegen inom telekommunikation, har vårt land länge varit en kraft att räkna med på den teknologiska scenen. Men vilka är de nästa stora framstegen? Vi
| 1 Juni
Främja företagstillväxt i den digitala eran: utforska innovativa marknadsföringstekniker som driver framgång i framtidens affärsvärld
Är ditt företag redo att omfamna den digitala transformationens fulla potential och skapa tillväxt genom att utnyttja innovativa marknadsföringstekniker? I denna artikel utforskas betydelsen av data och personalisering, användningen av nyskapande marknads
| 1 Juni
Att förvandla kundrelationer till framgång: Framtagande av långsiktiga strategier för att bygga enastående kundupplevelser
Affärsvärlden är i konstant rörelse och med den förändras kundens förväntningar. Detta betyder att företag ständigt måste anpassa och förbättra sina relationer med sina kunder. Långvariga, starka kundrelationer är hjärtat av varje framgångsrikt företag. M
| 1 Juni