Astrid Boisen
Kommunikation och personlig utveckling
Astrid Boisen har en bakgrund som beteendevetare och har jobbat i näringslivet på Volvo Aero och Previa Väst innan hon blev egen och började jobba som konsult med kommunikation, förändringsarbete, och konflikthantering.
Astrid Boisen har många års ledarerfarenhet från bl.a. Volvo och Previa. Hon har lett flera uppmärksammade förändringsprojekt på ett mycket framgångsrikt sätt. Personligt, inspirerande och med konkreta exempel från sin egen karriär vill hon uppmuntra dig att våga se dig själv ur såväl det egna perspektivet som ur andras och att våga fråga, reflektera och ändra dig i ditt sätt att vara och agera. Hon säger att "din personlighet rår du kanske inte på men du kan modifiera ditt sätt att agera. Ny insikt ger ny kunskap, som möjliggör utveckling till det bättre."
Sedan många år är Astrid verksam som konsult, eller tankeställare och inspiratör, som hon gärna kallar sig. Hon talar om kommunikation, ledarskap, kreativitet, personlig utveckling, teambuilding, förändring, konflikthantering, projektarbete och effektivitet. Hon är känd för sitt engagemang och för sin förmåga att med glimten i ögat göra också det svåra lätt att förstå.
Pressbilder
Artiklar
Kommunikation & Bemötande
Ledarskap
Inspirerande föreläsare
Artiklar
Nästa steg för Sverige: Utforska framtidens teknik och innovation som kommer att omforma vårt sätt att leva
Teknisk utveckling har alltid varit i centrum för Sveriges framgång. Från dynamitens uppfinning till framstegen inom telekommunikation, har vårt land länge varit en kraft att räkna med på den teknologiska scenen. Men vilka är de nästa stora framstegen? Vi
| 1 Juni
Främja företagstillväxt i den digitala eran: utforska innovativa marknadsföringstekniker som driver framgång i framtidens affärsvärld
Är ditt företag redo att omfamna den digitala transformationens fulla potential och skapa tillväxt genom att utnyttja innovativa marknadsföringstekniker? I denna artikel utforskas betydelsen av data och personalisering, användningen av nyskapande marknads
| 1 Juni
Att förvandla kundrelationer till framgång: Framtagande av långsiktiga strategier för att bygga enastående kundupplevelser
Affärsvärlden är i konstant rörelse och med den förändras kundens förväntningar. Detta betyder att företag ständigt måste anpassa och förbättra sina relationer med sina kunder. Långvariga, starka kundrelationer är hjärtat av varje framgångsrikt företag. M
| 1 Juni