Pressrelease 2008-06-24

Talarforum öppnar kontor i Malmö

Talarforum är inne i en mycket stark expansion och öppnar kontor i Malmö samtidigt som vi söker fler medarbetare till kontoren i Malmö och Stockholm.
- Vi ser en stor tillväxtpotential i Öresundsregionen. Vi gör allt fler affärer i Sydsverige och i Danmark och därför var det naturligt för oss att expandera till Malmö. På så vis kommer vi närmare våra kunder och kan ge dem ännu bättre service, säger Peter Storckenfeldt, VD Talarforum.

Talarforum har Europas största kompetensnätverk med över 8000 talare, utbildare, rådgivare, underhållare och inspiratörer. Talarforums affärsidé är att matcha rätt extern kompetens till sina kunders möten och utbildningar. Talarforum har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Oslo, Helsingfors och Tallinn.

Adelgatan21, Malmö

Nytt kontor: