Hem > Personligheter > Joachim Due-Boje

Joachim Due-Boje

VD för bilserviceverkstäder och expert på kundvård

Det finns kunder som åker 100 mil för att få bilen servad hos Joachim Due-Boje bara för att man är så trevliga där. Hur man omsätter insikten att kunden är viktigast i praktiken.

Joachim Due-Boje är bilmekaniker, f.d. rallyförare, egenföretagare sedan många år och chef för Saab/Opelverkstaden Promotor samt vd för Promotor Serviceverkstäder. Han är dessutom en engagerad föredragshållare som talar om kundvård och hur sådan förverkligas i praktiken. Han talar också om hur man bemöter sina kunder för att behålla dem, och vad daglig kundservice egentligen handlar om. Joachim talar även om hur man får med sig sin personal på allt detta.

Skulle du köra 100 mil för att serva din bil? Det finns de som gör det. Det är sant, och Joachim Due-Boje kan berätta om varför så många kunder år efter år åker långa vägar för att få service på hans verkstad. Han menar dessutom att det egentligen är enkelt att skapa sådana relationer till sina kunder. De flesta av oss vet att det är kunderna som ytterst styr en verksamhet, men för att skapa framgång måste teorierna om kundvård kunna omsättas i praktiken. Denna sanning gäller alla branscher. Men man måste göra rätt.

Boka eller få mer information - svar samma arbetsdag!

Vi hjälper dig hitta den bästa föredragshållaren för ert evenemang.

Ämnesområde?
Arrangemang/Event?
Talare?
Namn
Företag
Befattning
Adress
Postnummer
Ort
Telefon
E-post
Pris/Budget
Meddelande/Övrigt

Kontakta oss

Stockholm: 08-545 535 00
Göteborg: 031-719 65 00
Malmö: 040-600 70 70
E-post info@talarforum.se Lediga tjänster

Talarforum Akademi   

Masterclass

En heltäckande utbildning för talare » Anmäl dig nu - senast 15 juni
» Ladda ner broschyren

Föreläsare Moderatorer Artister Internationella föreläsare

Google translate

Talarforum i Skandinavien AB, Norr Mälarstrand 6, 112 20 Stockholm. Tel: 08-545 535 00. E-post info@talarforum.se

Cookies Webbkarta