Anna-Karin Lingham
Varumärket är vår viktigaste tillgång
Genom att ta kontroll över ditt varumärke kan du öka företagets värde, skapa förtroende hos kunderna och stolthet bland de anställda.
Anna-Karin Lingham skräddarsyr sina föredrag utifrån kundens specifika behov.Varumärkesarbetet är roligt! Här finns något att fokusera på för alla, kreatörer, analytiker, ledare, specialister. Som privatpersoner och professionella har vi också ett personligt varumärke att vårda och utveckla. Vad står du för? Vad tänker din omgivning om dig? Genom medvetna val kan vi bli tydligare i vår personliga kontakt med kunder, kollegor, familj och vänner.
Anna-Karin har lång erfarenhet av varumärkesarbete inom bl.a. Axfoodkoncernen och det globala entreprenörsföretaget Hästens Sängar. Hon har arbetat med såväl lågpris- som premiumvarumärken. "Varumärket är vår viktigaste tillgång", sa en gång Pehr G Gyllenhammar om Volvo. Det gäller fortfarande för ett stort antal företag och personer. Med ett starkt, konsekvent och välvårdat varumärke står många dörrar öppna för snabb tillväxt och hög lönsamhet.
Varumärket omfattar mycket;
• det löfte du ger marknaden
• grafisk profil
• kommunikation
• uppträdande internt och externt
• sortiment och utbud
• arbetsmiljö
Som föreläsare är Anna-Karin inbjudande, lättsam och seriös, erfaren och strategisk. Hon vill gärna skapa engagemang via koncentrerade föreläsningar, som ger mycket att tänka på för åhöraren. Anna-Karin arbetar även i form av workshops, där grupper genererar lösningar utifrån teorier och insikter. Fakta blandas med historier, egna erfarenheter, kreativa övningar och ny energi och insikt för deltagarna.
Pressbilder
Varumärke
Föreläsare som sprider klokskap
Utbildare
Artiklar
Nästa steg för Sverige: Utforska framtidens teknik och innovation som kommer att omforma vårt sätt att leva
Teknisk utveckling har alltid varit i centrum för Sveriges framgång. Från dynamitens uppfinning till framstegen inom telekommunikation, har vårt land länge varit en kraft att räkna med på den teknologiska scenen. Men vilka är de nästa stora framstegen? Vi
Igår 15:25
Främja företagstillväxt i den digitala eran: utforska innovativa marknadsföringstekniker som driver framgång i framtidens affärsvärld
Är ditt företag redo att omfamna den digitala transformationens fulla potential och skapa tillväxt genom att utnyttja innovativa marknadsföringstekniker? I denna artikel utforskas betydelsen av data och personalisering, användningen av nyskapande marknads
Igår 15:09
Att förvandla kundrelationer till framgång: Framtagande av långsiktiga strategier för att bygga enastående kundupplevelser
Affärsvärlden är i konstant rörelse och med den förändras kundens förväntningar. Detta betyder att företag ständigt måste anpassa och förbättra sina relationer med sina kunder. Långvariga, starka kundrelationer är hjärtat av varje framgångsrikt företag. M
Igår 15:06