Martin Cedergren

Martin Cedergren

Hyllad Creative Director med en imponerande meritlista

Martin arbetar som Creative Director på Åkestam Holst och har 16 års erfarenhet inom reklam/marknadsföring/digital. Han tillhör en liten skara reklamare som vunnit Grand Prix i Cannes två gånger.

Martin Cedergren har arbetat med globala varumärken som Carlsberg, Volvo, Adidas, Nike, Pride, IKEA, MTV, Nokia, Atari, Thomas Cook, Yahoo, Tele2 och har suttit i jurys som D&AD (chairman), Cannes Lions (två gånger), Webby Awards, One Show och Clio. Innan Åkestam Holst var Martin creative director på 180 Amsterdam, där han arbetade med Adidas. Innan 180, arbetade Martin med Nike Football på AKQA och några år på Forsman & Bodenfors.

Martin Cedergren

Martin Cedergren

Sök

Använd gärna vår avancerade sökning om ni vill kunna förfina sökningen efter föreläsare

Be om en offert

Oavsett arrangemang får du alltid rådgivning från idé till genomförande.

Eventuppgifter
1
Kontaktuppgifter
2

Be om en offert

Oavsett arrangemang får du alltid rådgivning från idé till genomförande.

Eventuppgifter
1
Kontaktuppgifter
2